‘אני הולך אני הולך’ | תקציבים ותמחורים שלא חוזרים

גרילה

‘אני הולך אני הולך’ | תקציבים ותמחורים שלא חוזרים

יש לך רק ירייה אחת כדי לקלוע. תתמחר נמוך – תעבוד קשה ותצא דבע’. תתמחר גבוה – הלקוח יתעופף ולך יישארו רגשות אשם.
איך עושים את החשבון ככה שיצא רווחי לכל הצדדים ואיך מעצבים את הצעת המחיר ככה שתצא וואו – בסדנא הזו.

מה תדעו לאחר הסדנה?

-הצגת יתרונות ובידולים אל מול בעלי עסקים B&B.
-הכנה והסבר על התנהלות כלכלית מול לקוחות.
-מה חשוב לנו בתור משווקים / בעלי עסקים.
-הבנת הלקוח ומהם השלבים לפני תחילת עבודה.
-הכנת דו”ח דרישות לקוח (אפיון הלקוח, מידע, יתרונות ובידולים).
-הכנה של אסטרטגיית שיווק.
-עלויות, תמחורים, תקציבים לקידום, הצעות מחיר לדוגמא, אומדן מחירי לידים ותמחור שעת עבודה.
-עמוד איתן אל מול ההוצאות והדרישות של הלקוח לבנייה ויצירה של תכנים ומערכות.

תרגול:
בניית אסטרטגיה ללקוחות קיימים, הכנה של אסטרטגיה ותרגום הדו”ח לדרישת לקוח (אפיון).
הכנה של פורמט לתמחורים ועלויות עבודה.
בנייה והוצאה לפועל של תוכניות לתחילת עבודה.

פרטים טכניים