כל העולם במה | סדנת המרות וקהלים

גרילה

כל העולם במה | סדנת המרות וקהלים

קהל לא מורכב ממאזינים, אלא מאנשים שמחכים לתורם לדבר. או לעשות משהו. מה דעתכם על המרות לאתר או לקמפיין שלכם. אז איך ממנפים פיקסלים להמרות מסנוכרות בקמפיינים חוצי רשת? מה לעזאזל עושים עם גוגל טאג מנג’ר? ואיך מחברים אליו את גוגל אנליטיקס, גוגל אדס למכונת מכירות מפלצתית? כל זאת ועוד בסדנת המתקדמים של איציק ביננצ’וק.

מה תדעו לאחר הסדנה?

שיעור 1 – הכח שבהמרות – היכרות ראשונית
הסבר כללי מה זה קהל והמרות ואיך הם הכרחיים בדיגיטל מרקטינג.
הכרות עם הפיקסל של פייסבוק ואיך לייצר פיקסל חדש
גוגל אנליטיקס הסבר כללי על המערכת+הקמת טאג
גוגל אדס הקמת המרות בגוגל אדס + סנכרון עם אנליטיקס

שיעור 2 – הקמת תשתיות מתקדמות
הסבר משהו טאג מנג’ר ואיך הוא עוזר לנו להפוך את ההטמעות לנוחות יותר וללא מתכנת.
פתיחת חשבון טאג והסבר על כל פונקציה מה היא עושה ואיך משתמשים בה.
הקמת המרות בסיסיות ל3- הפלטפטמות (פייסבוק, גוגל אדס, אנליטיקס)

שיעור 3 – בניית מערך לאופטימיזציה כמו משווקי העל
הקמת קהלים לרימרקטינג על בסיס ההמרות שלנו ב3 הפלטפורמות, ואיך להשתמש בהם.
שימוש בפיקסל יור סייט תוסף להקמת אירועי איקומרס בווקומרס ולהקים המרות על בסיס אותם אירועים

שיעור 4 – יוצאים עם מערך קהלים והמרות שלם
מעבר על בעיות של המשתתפים
סקירה כללית על המרות S2S ברמת שרת
הקמת מערך קהלים והמרות מהתחלה עד הסוף שלב שלב (השלבים המדויקים להקים מערך המרות וקהלים כמו מקצועני הדיגיטל המובילים בעולם)

פרטים טכניים