א' - ה' 10:00-22:00
יצחק שדה 34, תל אביב

חבל על הזמן | פייסבוק ממומן

גרילה

חבל על הזמן | פייסבוק ממומן

הרעיון פשוט – איך להביא מלאנתלפים לקוחות חדשים לתחום העיסוק שאתם רוצים לקדם.
כאן לומדים בהעמקה את מערכת הקידום הממומן של פייסבוק, היכרות עם בניית קהלים, בניית קמפיינים לצרכים שונים, והכסף הגדול – רימרקטינג.

מה תדעו לאחר הסדנה?

שיעור 1 – פייסבוק מהו?
מבוא למערכת הפייסבוק, נבין מה משמעותה עבורנו בתור בעלי עסקים או משווקים דיגיטליים.
נבין את צרכי הלקוח השונים ונכין אסטרטגיה שיווקית.

שיעור 2 – משפך שיווקי
קמפיין ממומן בפייסבוק, יצירה והגדרת מטרה.
נעבור על שלבי הפעולה הנדרשים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.

שיעור 3 – מודעות ו ab testing
נעבור על סדרות המודעות, טרגוטים ופילוחי הקהל לפי תחומי העניין, נלמד כיצד ליצור קהל חדש לחבר את המודעה לקמפיין.

שיעור 4 – סוגי קמפיינים
נעבור על סוגים שונים של קמפיינים ממומנים.
נבנה קמפיין לידים מלא הכולל איפיון והגדרת טופס, נלמד כיצד להוציא את הלידים הקיימים.

שיעור 5 – פיקסלים
הטמעת פיקסל פייסבוק באתר, בניית קהלים מותאמים והמרות מותאמות אישית.
ניצור קהלים דומים, קהלים מרשימות לקוחות ונערוך היכרות עם כלי נתוני השימוש של הקהל במנהל המודעות.

שיעור 6 – פייסבוק אנליטיקס
קריאת נתוני הקמפיין והבנתם לעומק.
ביצוע אופטימיזציות ושיפורי קמפיין בהתאם לנתונים.

שיעור 7 – חיבור המודעה לקמפיין האורגני ואסטרטגיה
חיבור מודעות קיימות לקמפיינים חדשים, קבוצות, תפקידים ומעבר על תוספות אורגניות, האשטגים, תיוגים מדויקים.

פרטים טכניים

סדנאות נוספות מהתחום

כל העולם במה | סדנת המרות וקהלים

קהל לא מורכב ממאזינים, אלא מאנשים שמחכים לתורם לדבר. או לעשות משהו. מה דעתכם על המרות לאתר או לקמפיין שלכם. אז איך ממנפים פיקסלים להמרות…

המשווק שמכר את הבוט שלו | יסודות השיווק

האדם שמאחורי המכונה ינצח. לפני הטכנולוגיות וגם אחריהם אתם צריכים להיות אדם. להבין את העולם, השפה, המושגים והשגעונות של עולם השיווק. אתם צריכים להגדיר את…

נתונים לגאונים ולאנשים רגילים | Data Analyst

שני דברים שבאים עם הגיל: פילוסופיה ודאטה אנליסט. באיזשהו שלב הקמפיינים שלכם יגדלו הקהלים יצבאו על דלתות אתרכם והנתונים יציפו אתכם. איך מנתחים דו"חות מערכת?…
תגיות