הרעיון פשוט – איך להביא מלאנתלפים לקוחות חדשים לתחום העיסוק שאתם רוצים לקדם.
כאן לומדים בהעמקה את מערכת הקידום הממומן של פייסבוק, היכרות עם בניית קהלים, בניית קמפיינים לצרכים שונים, והכסף הגדול – רימרקטינג.
מה תדעו לאחר הסדנה?
שיעור 1 – פייסבוק מהו?
מבוא למערכת הפייסבוק, נבין מה משמעותה עבורנו בתור בעלי עסקים או משווקים דיגיטליים.
נבין את צרכי הלקוח השונים ונכין אסטרטגיה שיווקית.
שיעור 2 – משפך שיווקי
קמפיין ממומן בפייסבוק, יצירה והגדרת מטרה.
נעבור על שלבי הפעולה הנדרשים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה.
שיעור 3 – מודעות ו ab testing
נעבור על סדרות המודעות, טרגוטים ופילוחי הקהל לפי תחומי העניין, נלמד כיצד ליצור קהל חדש לחבר את המודעה לקמפיין.
שיעור 4 – סוגי קמפיינים
נעבור על סוגים שונים של קמפיינים ממומנים.
נבנה קמפיין לידים מלא הכולל איפיון והגדרת טופס, נלמד כיצד להוציא את הלידים הקיימים.
שיעור 5 – פיקסלים
הטמעת פיקסל פייסבוק באתר, בניית קהלים מותאמים והמרות מותאמות אישית.
ניצור קהלים דומים, קהלים מרשימות לקוחות ונערוך היכרות עם כלי נתוני השימוש של הקהל במנהל המודעות.
שיעור 6 – פייסבוק אנליטיקס
קריאת נתוני הקמפיין והבנתם לעומק.
ביצוע אופטימיזציות ושיפורי קמפיין בהתאם לנתונים.
שיעור 7 – חיבור המודעה לקמפיין האורגני ואסטרטגיה
חיבור מודעות קיימות לקמפיינים חדשים, קבוצות, תפקידים ומעבר על תוספות אורגניות, האשטגים, תיוגים מדויקים.