א' - ה' 10:00-22:00
יצחק שדה 34, תל אביב

מדריך האנליסט בגלקסיה | סדנת גוגל PPC

גרילה

מדריך האנליסט בגלקסיה | סדנת גוגל PPC

פעם חשבו שאנליסט צריך להיות גאון. היום כל מה שצריך זה להצטרף לסדנא שתלמד אותך אסטרטגיות קמפיינים בגוגל, ניתוח נתונים ואופטימיזציה תמידית.
בסופה תהפוך למשווק מוסמך של גוגל. כולם יחשבו שאתה גאון.

מה תדעו לאחר הסדנה?

שיעור 1 – מבוא וחקר למילות מפתח
מבוא למודעות גוגל, היכרות עם הממשק, הבנת התועלת בקידום הממומן של גוגל.

שיעור 2 – מבוא לכתיבת מודעות+ סידור קמפיין
נלמד יצירת אסטרטגיה לבניית הקמפיין על סוגי הקמפיינים והמטרה שלנו.

שיעור 3 – פונקציונליות של קמפיין
קהלים, טופיקס, דמוגרפיה, שעות פעילות, אזורים והמרות.

שיעור 4 – סוגי קמפיין והצעות מחיר
נעמיק בסוגי הקמפינים הקיימים ואפשרויות החיוב שגוגל מאפשרת לנו, לפי צפיות, לפי קליקים, מקסימום המרות, מקסימום קליקים, שיטות חכמות, קמפיין רימרקטינג.

שיעור 5 – האקטון
ביצוע אופטימיזציה לנתונים הקיימים והאקטון גוגל אדוורס מא' עד ת'.

שיעור 6 – מבחן הסמכה גוגל
נעבור הסמכה רשמית למשווקי גוגל אדוורדס.

פרטים טכניים

סדנאות נוספות מהתחום

כל העולם במה | סדנת המרות וקהלים

קהל לא מורכב ממאזינים, אלא מאנשים שמחכים לתורם לדבר. או לעשות משהו. מה דעתכם על המרות לאתר או לקמפיין שלכם. אז איך ממנפים פיקסלים להמרות…

המשווק שמכר את הבוט שלו | יסודות השיווק

האדם שמאחורי המכונה ינצח. לפני הטכנולוגיות וגם אחריהם אתם צריכים להיות אדם. להבין את העולם, השפה, המושגים והשגעונות של עולם השיווק. אתם צריכים להגדיר את…

נתונים לגאונים ולאנשים רגילים | Data Analyst

שני דברים שבאים עם הגיל: פילוסופיה ודאטה אנליסט. באיזשהו שלב הקמפיינים שלכם יגדלו הקהלים יצבאו על דלתות אתרכם והנתונים יציפו אתכם. איך מנתחים דו"חות מערכת?…
תגיות