א' - ה' 10:00-22:00
יצחק שדה 34, תל אביב

המשווק שמכר את הבוט שלו | יסודות השיווק

גרילה

המשווק שמכר את הבוט שלו | יסודות השיווק

האדם שמאחורי המכונה ינצח. לפני הטכנולוגיות וגם אחריהם אתם צריכים להיות אדם. להבין את העולם, השפה, המושגים והשגעונות של עולם השיווק. אתם צריכים להגדיר את השוק ולחקור אותו, לתכנן אסטרטגיה ולפתח תוכנית שיווקית, לציר משפך ותרשימי זרימה שעושים וואו למי שרואה אותם. חוצמזה, אתם צריכים להיות בעצמכם פרסונה שיווקית ממגנטת. אלה קינן וקובי דהן ילמדו אתכם את הקסם הזה.

מה תדעו לאחר הסדנה?

שיעור 1:
מה ההגדרה של שיווק

בניית מילון מושגים רלוונטיים בעולם השיווק שכל משווק דיגיטלי יכול להשיג
הגדרת התפקיד של שיווק בארגון

שיעור 2 :
אסטרטגיה שיווקית
הגדר את השוק שלך, מחקר שוק, מודל SWOT
איך בונים תכנית שיווקית, KPI’S
יצירת משפך שיווקי ותרשימי זרימה

שיעור 3:
יצירת מרקטינג פרסונה

הגדרת מותג – מותג אישי/עסקי
חשיבות מיתוג
מה זה מסע לקוח ומה החשיבות שלו

פרטים טכניים

סדנאות נוספות מהתחום

כל העולם במה | סדנת המרות וקהלים

קהל לא מורכב ממאזינים, אלא מאנשים שמחכים לתורם לדבר. או לעשות משהו. מה דעתכם על המרות לאתר או לקמפיין שלכם. אז איך ממנפים פיקסלים להמרות…

נתונים לגאונים ולאנשים רגילים | Data Analyst

שני דברים שבאים עם הגיל: פילוסופיה ודאטה אנליסט. באיזשהו שלב הקמפיינים שלכם יגדלו הקהלים יצבאו על דלתות אתרכם והנתונים יציפו אתכם. איך מנתחים דו"חות מערכת?…

חברו הטוב ביותר של המשווק | סדנת צ'אט בוט

דמיין את זה: אתמול בלילה, מאוחר, לקוח שלך השתפך בשיחת נפש עם הבוטית שלך. הוא סיפר לה הכל והגיע בדיוק לחלק המרגש בשיחה: נקודת הקנייה…
תגיות