כל העולם במה | סדנת המרות וקהלים

קהל לא מורכב ממאזינים, אלא מאנשים שמחכים לתורם לדבר. או לעשות משהו. מה דעתכם על המרות לאתר או לקמפיין שלכם. אז איך ממנפים פיקסלים להמרות מסנוכרות בקמפיינים חוצי רשת? מה לעזאזל עושים עם גוגל טאג מנג’ר? ואיך מחברים אליו את גוגל אנליטיקס, גוגל אדס למכונת מכירות מפלצתית? כל זאת ועוד בסדנת המתקדמים של איציק ביננצ’וק.

המשווק שמכר את הבוט שלו | יסודות השיווק

האדם שמאחורי המכונה ינצח. לפני הטכנולוגיות וגם אחריהם אתם צריכים להיות אדם. להבין את העולם, השפה, המושגים והשגעונות של עולם השיווק. אתם צריכים להגדיר את השוק ולחקור אותו, לתכנן אסטרטגיה ולפתח תוכנית שיווקית, לציר משפך ותרשימי זרימה שעושים וואו למי שרואה אותם. חוצמזה, אתם צריכים להיות בעצמכם פרסונה שיווקית ממגנטת. אלה קינן וקובי דהן ילמדו אתכם את הקסם הזה.

נתונים לגאונים ולאנשים רגילים | Data Analyst

שני דברים שבאים עם הגיל: פילוסופיה ודאטה אנליסט. באיזשהו שלב הקמפיינים שלכם יגדלו הקהלים יצבאו על דלתות אתרכם והנתונים יציפו אתכם. איך מנתחים דו”חות מערכת? מה זה פילטרים Regex או UTM’s ואיזה קסמים יחוללו לכם ההגדרות של גוגל טאג מנג’ר? כל זאת וכל מה שיעזור לכם להבין את התנהגות הקהלים שלכם בסדנא חריפה במיוחד עם דניס סמוקוטה.

חברו הטוב ביותר של המשווק | סדנת צ’אט בוט

דמיין את זה: אתמול בלילה, מאוחר, לקוח שלך השתפך בשיחת נפש עם הבוטית שלך. הוא סיפר לה הכל והגיע בדיוק לחלק המרגש בשיחה: נקודת הקנייה ממך.
פקח את העיניים: בסדנא נלמד לייצר שיחת צ’אט-בוט וירטואלית בעזרת אפליקציית מניצ’אט, שמתסנכרנת עם הצ’אט של פייסבוק. שירות איכותי במינימום מאמץ. אם לא תהיה מרוצה תמיד תוכל לפטר את הבוטית הזו.

צומח פרא | סדנת פייסבוק אורגני

מכירים את הסיפור על החלילן מהמלין? כאן תלמדו איך מקימים ומאפיינים קהילות ועמודים בפייסבוק, שימשכו אליכם את הגולשים שאתם צריכים – עכברים או לקוחות כבדים.

מאיפה לעזאזל מביאים תוכן? | סדנה מרעיון לתוכן

המח פירה והמקלדת עייפה? בואו ללמוד איך מייצרים תוכן בסיטונאות וליחידים. ליאור שפירא, בלוגרית בדה מרקר ובעלת טור במקור ראשון שמייצרת מילים ותוכן בקצב מסחרי תלמד אתכם איך עושים את זה.

מדריך הלינקדאין להייטק

אם לא רדפת אחרי אתונות ומצאת מלוכה, ואתה מחפש עבודה בהייטק – כנסו ללינקדאין. לינקדאין היא הרשת המובילה למציאת עבודה בהייטק. ככל שהפרופיל שלך יהיה איכותי משכנע – מעסיקים ומגייסים יפנו אלייך עם הצעות עבודה ומגוון אפשרויות מקצועיות. בוא ללמוד איך עושים את זה.

בכותרות הבוקר | סדנת טאבולה + אאוטבריין

כתבו עליו בעיתון והוא בכלל לא ידע שהוא כזה. טאבולה ואאוטבריין משווקת דרך מאמרי תוכן איכותיים המוטמעים באתרי חדשות. מה שמייצר הרבה הקלקות איכותיות בעלות נמוכה.

יוטיוב אורגני וממומן

יצירתיות היא אינטיליגנציה שעושה חיים [אלברט איינשטיין]. בקורס יוטיוב נעשה חיים ונעשה את זה חכם. נלמד יוטיוב משלב פתיחת הערוץ והיכרות עם הכלים ועד אפיונים וביצועים ויזואליים מתקדמים.